Πιλάτες στην εγκυμοσύνη

Από τα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης το σώμα σας βιώνει αρκετές αλλαγές ώστε να μπορεί να σας προετοιμάσει για τη γέννηση και επίσης να μεταφέρει το παιδί σας. Ωστόσο, κάποιες φορές με αυτές τις αλλαγές, ορισμένες περιοχές μπορεί να τεντωθούν, να εξασθενηθούν ή και να χρησιμοποιηθούν υπερβολικά και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκούς πόνους, όπως πόνο χαμηλής πλάτης, ισχίο, πόνο στην βουβωνική χώρα, πόνο της πυέλου. Το Pilates μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε όλες αυτές τις αλλαγές. Το Pilates είναι ένας τύπος άσκησης που χρησιμοποιεί τον πυρήνα σας (κοιλιακούς, πυελικό δάπεδο, μυς της πλάτης και διάφραγμα) για να κινηθεί πιο αποτελεσματικά και προάγει την αποκατάσταση της σωστής στάσης και ευθυγράμμισης, ενισχύοντας παράλληλα κάθε μυϊκή ομάδα. Το Pilates είναι φανταστικό για την ενίσχυση αυτού σε οποιονδήποτε, αλλά μπορεί να είναι ένας πραγματικός τρόπος ζωής κατά την εγκυμοσύνη, αλλά και μετά τον τοκετό, όταν το σώμα σας τοποθετείται σε νέες στάσεις καθώς μεταφέρετε, τρώτε και φροντίζετε το μωρό σας.

Το κλινικό Πιλάτες στην εγκυμοσύνη:

  • Ενισχύει τους μυς των κοιλιακων, του πυελικού εδάφους, τους γλουτούς και των ωμοπλατών
  • Παρέχει σταθερότητα και δύναμη στην πύελο για να μειωθεί η χαλαρότητα των συνδέσμων που συμβαίνει λόγω των αλλαγών των ορμονών στην εγκυμοσύνη
  • Κινητοποιεί τη θωρακική σπονδυλική στήλη και μειώνει τη δυσκαμψία γύρω από τους ώμους σας βοηθώντας στη σωστή στάση του σώματος και την πρόληψη μυϊκών πόνων
  • Επαναφέρει τη σωστή στάση του σώματος σας
  • Βοηθάει στην πρόληψη και την αντιμετώπιση μυϊκών πόνων στη μέση, τη λεκάνη και το ισχίο που είναι τα βασικά μέρη που μπορεί να επιβαρυνθούν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
  • Ενισχύει όλες τις κύριες μυϊκές ομάδες στο άνω και κάτω μέρος του σώματος σας για να εξασφαλίσετε τη διατήρηση της αντοχής του σώματος για την εγκυμοσύνη αλλά και μετά την εγκυμοσύνη θα βοηθάει στο να επανέλθει το σώμα σας πιο γρήγορα.