Επιστροφή στην άσκηση με διάσταση του ορθού κοιλιακού – Ποιες ασκήσεις βοηθούν

Μετά την εγκυμοσύνη η διάσταση του ορθού κοιλιακού είναι ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο και οι πρώτες 8 εβδομάδες είναι σημαντικές για την αποτελεσματική αντιμετώπισή της. Στο παραπάνω βίντεο σας δείχνουμε πώς μπορείτε σε 3 διαφορετικές θέσεις να ξεκινήσετε ασκήσεις ενεργοποίησης των κοιλιακών μυών εύκολα και με ασφαλή τρόπο για να βοηθήσετε στο κλείσιμο του κενού που δημιουργείται σε περίπτωση διάστασης του ορθού κοιλιακού.

0 Comments

    Leave a Reply

    XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>