Κλινικό Πιλάτες κατά την εγκυμοσύνη:

Από τα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης το σώμα σας βιώνει αρκετές αλλαγές ώστε να μπορεί να σας προετοιμάσει για τη γέννηση και επίσης να μεταφέρει το παιδί σας. Ωστόσο, κάποιες φορές με αυτές τις αλλαγές, ορισμένες περιοχές μπορεί να τεντωθούν, να εξασθενηθούν ή / και να χρησιμοποιηθούν υπερβολικά και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκούς πόνους, όπως πόνο χαμηλής πλάτης, ισχίο, πόνο στην βουβωνική χώρα, πόνο της πυέλου. Το Pilates μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε όλες αυτές τις αλλαγές. Το Pilates είναι ένας τύπος άσκησης που χρησιμοποιεί τον πυρήνα σας (κοιλιακούς, πυελικό δάπεδο, μυς της πλάτης και διάφραγμα) για να κινηθεί πιο αποτελεσματικά και προάγει την αποκατάσταση της σωστής στάσης και ευθυγράμμισης, ενισχύοντας παράλληλα κάθε μυϊκή ομάδα. Το Pilates είναι φανταστικό για την ενίσχυση αυτού σε οποιονδήποτε, αλλά μπορεί να είναι ένας πραγματικός τρόπος ζωής κατά την εγκυμοσύνη, αλλά και μετά τον τοκετό, όταν το σώμα σας τοποθετείται σε νέες στάσεις καθώς μεταφέρετε, τρώτε και φροντίζετε το μωρό σας.

Οι ασκήσεις Pilates θα:

  1. Ενισχύσουν τους μυς των κοιλιακων, του πυελικού εδάφους, τους γλουτούς και των ωμοπλατών
  2. Παρέχουν σταθερότητα και δύναμη στην πύελο για να μειωθεί η χαλαρότητα των συνδέσμων
  3. Κινητοποιήσουν τη θωρακική σπονδυλική στήλη και θα μειώστε τη δυσκαμψία γύρω από τους ώμους σας.
  4. Επαναφέρουν τη σωστή στάση του σώματος σας

5. Ενισχύσουν όλες τις κύριες μυϊκές ομάδες στο άνω και κάτω μέρος του σώματος σας για να εξασφαλίσετε τη διατήρηση της αντοχής του σώματος για την εγκυμοσύνη αλλά και μετά την εγκυμοσύνη θα βοηθήσουν στο να επανέλθει το σώμα σας πιο γρήγορα.

0 Comments

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>