Ασκηση στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης – Ύπτια θέση

  • 31 Ιανουαρίου, 2021

Από το δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και μετά λόγω των επιπλέων κιλών και των περαιτέρω ορμονών είναι πιθανό να έχουμε αυξημένους μυϊκούς πόνους κυρίως στην περιοχή της μέσης αλλά και του άνω κορμού λόγω της πιθανής εμφάνισης κύφωσης στον άνω κορμό λόγω λανθασμένης στάσης σώματος . Η σωστή άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και αντιμετώπιση πιθανών μυϊκών πόνων. Συγκεκριμένα από το δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης θα είναι καλό να μην περνάμε πολύ ώρα στην ύπτια θέση λόγω κινδύνου εμφάνισης ζαλάδων και δυσφορίας επειδή λόγω των επιπλέων κιλών πιέζεται η κάτω κοίλη φλέβα λόγω πίεσης των οργάνων με την αύξηση των κιλών. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να κάνουμε άσκηση στην ύπτια θέση υπάρχει τρόπος που θα δείτε το πώς στο παρακάτω βίντεο απλά συμβουλεύουμε να μην κάνουμε πολλές ώρες άσκησης στην ύπτια θέση. Ύπάρχουν πολλές διαφορετικές θέσεις όπου θα σας δείξουμε σε επόμενα βίντεο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered & Developed by NETFOCUS