Ασκήσεις στο νερό για δυνατούς κοιλιακούς

Τα οφέλη της άσκησης στο νερό׃

• Η άσκηση είναι πιο εύκολη μέσα στο νερό λόγω της άνωσης (30% του συνολικού βάρους χρησιμοποιείται)
• Συμβάλει στη μείωση του πόνου άμεσα λόγω της άνωσης και της ευκολίας στην κίνηση μέσα στο νερό και στην καλύτερη αποκατάσταση μετά από χειρουργεία όπως αρθροπλαστική γόνατος και ισχίου, χειρουργεία στη μέση
• Είναι ένα είδος άσκησης ιδανικό για ανθρώπους τρίτης ηλικίας με μυοσκελετικά προβλήματα
• Ιδανικός τρόπος άσκησης κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης λόγω του ότι είναι ήπια άσκηση χαμηλών απαιτήσεων
• Παραγωγή ενδορφινών λόγω της κίνησης αλλά και της ευεξίας που προσγέρει το νερό και έτσι βελτιώνει τη ψυχολογική μας υγεία μαζί με τ σωματική
• Συμβάλει στη βελτίωση της βάδισης και της ισορροπίας μέσα απο ειδικά προγράμματα φυσικοθεραπείας
• Βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος μέσω αερόβιας άσκησης
• Αύξηση της μυικής δύναμης
• Αύξηση της ελαστικότητας των μυών
• Μείωση της πίεσης

Παθήσεις που μπορεί να οφελήσουν οι ασκήσεις για κοιλιακούς στο νερό είναι

Πόνος στη μέση
Δισκοπάθειες
Δισκοκήλη
Αποκατάσταση μετά από χειρουργεία στη μέση
Αποκατάσταση μετά από την εγκυμοσίνη
Φυσική κατάσταση κατα τη διάρκεια της εγκυμοσίνης
Διατήριση και βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης

Δυνατοί κοιλιακοί μέσα στο νερό

0 Comments

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>