Ασκήσεις για τον άνω κορμό για τους αθλητές του γραφείου!

Δείτε το παρακάτω βίντεο με ασκήσεις για τον κορμό που μπορείτε να κάνετε στο γραφείο!

Όχι πια πόνος και πιάσιμο στον κορμό από τις πολλές ώρες καθισμένοι σε μια καρέκλα! Καιρός να χρησιμοποιήσουμε απλές κινήσεις όπως οι παρακάτω για να αποφύγουμε πιθανούς μυΪκούς πόνους από την κακή στάση στο γραφείο! Η κίνηση και ειδικά οι διατάσεις βοηθούν στην καλή κίνηση των αρθρώσεων και στην πρόληψη μυΪκών προβλημάτων όπως χρόνιων πόνω στην πλάτη και τον άνω κορμό. Δοκιμάστε και εσείς αυτές τις απλές ασκήσεις και πείτε τέρμα στο πιάσιμο στο γραφείο και κάντε τις ώρες στο γραφείο πιο ευχάριστες αλλάζοντας συχνά θέσεις και διατηρώντας το σώμα σας υγιές!

0 Comments

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>