Ασκήσεις για άνω κορμό στην εγκυμοσύνη

  • 9 Οκτωβρίου, 2020

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και ιδιαιτέρα από τον 5ο μήνα και μετά μπορεί να παρουσιαστούν διάφοροι μυϊκοί πόνοι είτε στον άνω είτε στον κάτω κορμό. Ιδιαίτερα λόγω της αύξησης του βάρους έχουμε την τάση να φέρνουμε τους ώμους μας και τον άνω κορμό μπροστά με αποτέλεσμα να έχουμε πόνο στον αυχένα και στον άνω κορμό. Υπάρχουν όμως ασκήσεις και συγκεκριμένα διατάσεις απλές που μπορούμε να κάνουμε σε καθημερινή βάση για να αποφύγουμε αυτούς τους πόνους. Δείτε το παρακάτω βίντεο και πείτε τέλος σε πιασίματα και μυϊκούς πόνους στον άνω κορμό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered & Developed by NETFOCUS