5 ασκήσεις σε νερό για πόνο στο ισχίο στην εγκυμοσύνη!

  • 4 Σεπτεμβρίου, 2020

Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι αρκετά απαιτητική για τη γυναίκα και κυρίως για το σώμα της. Λόγω των αλλαγών των ορμονών και κυρίως της αύξησης της ορμόνης ριλαξινη πολλές μέλλουσες μαμάδες υποφέρουν από μυϊκούς πόνους ιδιαίτερα στην πυελική ζώνη, μέση, ισχίο, ηβική σύμφυση, πυελικό έδαφος. Ιδιαίτερα πιο συχνά εμφανίζεται πόνος στην περιοχή του ισχίου επηρεάζοντας άμεσα την καθημερινότητα της γυναίκας κάνοντας τις καθημερινές δραστηριότητες δύσκολες και επώδυνες. Υπάρχει όμως λύση! Με την κατάλληλη άσκηση μπορείτε να προλάβετε την εμφάνιση μυϊκού πόνου στο σώμα σας αλλά και να τον αντιμετώπισετε. Ένα από τα καλύτερα είδη ασκήσεων για την περίοδο της εγκυμοσύνης είναι η άσκηση στο νερό διότι μέσα στο νερό χρησιμοποιούμε μόνο το 30% του βάρους μας άρα και η άσκηση είναι πιο εύκολη αλλά και πιο ευεργετική. Δείτε λοιπόν και εσείς τι ασκήσεις μπορείτε να κάνετε στο νερό για το ισχίο σας στην εγκυμοσύνη για να προλάβετε αλλά και να αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε πόνο που μπορεί να έχετε στην περιοχή του ισχίου και της λεκάνης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered & Developed by NETFOCUS