5 Ασκήσεις για δυνατό αυχένα στο γραφείο

  • 24 Ιουνίου, 2020

Πολλές φορές ταλαιπωρούμαστε με πόνους στον αυχένα ειδικά αν έχουμε δουλειά γραφείου. Η κακή στάση σε συνδυασμό με το άγχος αλλά και τις πολλές ώρες δουλειάς μπορεί να οδηγήσουν σε χρόνιους πόνους, πονοκεφάλους αλλά και σε συχνά επεισόδια μυϊκών την σπασμών στον αυχένα. Όλα αυτά όμως μπορούμε να τα αποφύγουμε με 5 απλές ασκήσεις προάγοντας την κινητικότητα και την ευλυγισία στον αυχένα. Δοκιμάστε λοιπόν και εσείς τις παραπάνω απλές ασκήσεις και πείτε τέλος στον πόνο του αυχένα στο γραφείο σε λίγα λεπτά!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered & Developed by NETFOCUS